Nog 9 dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu Nog 9 dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu

Nog 9 dagen!

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

13 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo everybody!

Who, nog maar 9 dagen en dan ben ik weer terug in NL.
Even een update van onze Kerst, oud & nieuw, mijn verjaardag, stage en mijn nieuwe vriend!!! :D

Al deze tijd hebben we nog steeds geen water. Vanaf maandag 4 januari slapen wij op stage. Gelukkig mogen wij hier terecht. We hebben de rekening ontvangen van onze huisbaas, maar er klopt geen zak van. Dus even uitzoeken!!!

Oké, nou, de eerste Kerstdag gingen we toch niet naar Teun. Het werd uit eten met zijn viertjes. Heel gezellig. Daarna zijn we naar Bermuda gegaan. Daar werd ik aan het eind van de avond aangesproken door een jongen. Lekker mee gekletst, his name is Ferry en hij is 31 jaar. Echt heel gezellig.
De tweede Kerstdag hebben we heerlijk rustig aan gedaan. Zondag heb ik Ferry gesmst of hij zin had om wat te gaan doen, dat had hij wel. Dus lekker ’s avonds een ijsje gegeten en hij heeft me een rondleiding door een stukje Curaçao.

De komende dagen lekker genoten van onze vakantie. Heerlijk naar ’t strand gegaan, uit geweest en lekker niets anders dan alleen maar genieten. Ik weet weer wat het kerstcadeautje van Rowan was. Ze had gereserveerd voor haar en René tegenover het appartementencomplex van Peter en Thea in Lagun en is daar met hem gaan overnachten. Ik heb die twee dagen heerlijk met Ferry doorgebracht @ overal en nergens!

Oud & Nieuw vierde ik met Ferry, zijn broer en twee vrienden van hem. René en Rowan wilden naar Wet & Wild op Mambo, maar dat was een entree van 100 gulden, wel drank inclusief. Maar dat haal ik er echt niet uit, met dat weinige drinken van mij.
Dus ben gezellig met Ferry, Dolf, Solange en Ronald naar de pondjesbrug bij Punda en Otrobanda gegaan. Heel gezellig, zie voor foto’s op hyves! Er komen er nog een paar bij, deze moet ik nog krijgen van Solange.
Lekker champagne mee en ik kreeg een paar keer les van een paar Antilliaanse vrouwen over mijn heupdans, haha. Was echt heel gezellig, een paar keer gedanst met een Antilliaanse man.
De volgende dag, 1 januari, zijn we met Solange en Ronald uit eten geweest. Heerlijk gegeten, daarna met Ferry weer uitgeweest. Dit was ‘t laatste weekend voor Solange en Ronald, dus hebben we gezellig overal de boel onveilig gemaakt.

Mijn verjaardag naderde. De dag ervoor boodschappen gedaan. Om 12 uur werd ik gefeliciteerd door Rowan en Ferry. Rowan had een cakeje gehaald met kaarsjes erop! Van Rowan kreeg ik oorbellen en van Ferry ’s avonds een horloge! Van Anne heb ik een boek gekregen (die ik inmiddels uiteraard alweer uit heb gelezen, ghehe).
’s Avonds zijn we naar Bermuda gegaan. Was gezellig, al had ik het wel even moeilijk zonder de vaste mensen om me heen, zoals altijd op mijn verjaardag. Toch heb ik de avond wel leuk kunnen afsluiten! Check hyves ;)

Nou, nu zijn we weer een week verder. Vanaf 10-01-10 zijn Ferry en ik officieel bij elkaar. In augustus komt hij voor minimaal een jaar naar NL om zijn studie af te ronden, dus er is een onderbreking van 7 maanden. Gaat nog moeilijk worden, maar ben hartstikke gek op hem! Nu pas 3 dagen later, maar dat maakt niet uit, ghehehe.

Tsja, verder, nog maar 9 dagen en dan ben ik weer thuis.
Ben nog druk bezig met mijn stage af te ronden. De plannen zijn goed gelukt (dank je wel, Rianne!), op eentje na. Hier ga ik gewoon een verslag van schrijven, ik kom echt niet verder met dat kind. Nu maar hopen dat het goed is.
Donderdag (morgen dus) gaan Rowan en ik samen met onze supervisie begeleidster ergens wat drinken en waarschijnlijk hebben we dan ook onze eindbeoordeling. Dus ben benieuwd!

Dat was het voor zover.
Ayo!
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 13 Januari 2010 - 17:31

    Mams:

    he schat,

    nou goed geschreven weer, misschien nog een blog voor je naar huis gaat en een als je thuis bent.
    echt aftellen nu, ben blij als je weer thuis bent en ik je in de armen kan nemen. ben trots op je. je hebt het toch maar gedaan 4 en 1/2 maand weg, zogenaamd moederskindje. hahaha laat ze maar l*llen

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 13 Januari 2010 - 17:44

    Thea:

    Hey meissie

    Nou dat was weer 'n heel verhaal om te lezen, OOOOOOH en 'n LOVER!
    en dat komt naar Nederland! die willen we natuurlijk zien,dat kan toch? lekker ontgroenen haha, Effe serieus hoop voor je dat je stage beoordeling positief uitvalt scheelt dan weer 'n half jaar, en is 't niet zo ook geen man overboord, teleurstelling dat wel, maar wat is 'n half jaar op 'n mensenleven, jaja ik heb makkelijk praten, jij moet 't doen, nou meid langzaam de koffer gaan pakken en neus op huis aan, 't is lang genoeg geweest Doei knuffel Thea

  • 13 Januari 2010 - 20:47

    Daf:

    eey meid.
    weer leuk geschreven. ik ben blij als het volgende week zaterdag is. heb ik eindelijk me zusje weer terug in nederland. het is lang genoeg geweest ik heb je super erg gemist.(K)(K)
    geniet nog maar even van je 9 dagen.
    en je stage komt wel goed daar heb ik allen vertrouwen in.

    liefs daf xxxxxxx hvj
    we skype nog wel...:D

  • 14 Januari 2010 - 11:37

    Riann:

    hee meisje,

    heerlijk om weer een verhaal van jou te lezen. al helemaal dat je zo vrolijk bent en verliefd:D
    en uuhm die plannen volgens mij heb je dat toch egt zelf gedaan (A):D!!!!!!!!
    jij weet dat je dat zelf heel goed kan meisje!

    nou meisje nog even 8 daagjes geniet er van!
    je kan het.. als je terug bent gaan we lekker samen weer leuke dingetjes doen :D:D

    laf yoe
    xxxxxxxxxxxxxxx

  • 14 Januari 2010 - 19:06

    Sass:

    dushii! omg nee dat ga ik nooit meer van mn leven zeggen, zoals mayo al zei: foutste woord evahhh!!:P

    OMGGGGGG nog even!!! oohhh ik wil je zo graag weer zien!:D doe je stinkende best voor die eindbeoordeling! maar dat doe je wel, ze kunnen niet anders dan zo'n coole meid goed beoordelen toch? :D

    ahh jongee k ben jaloers op je met je lover :P
    maar wel heel leuk, ben wel benieuwd naar hem hoor!

    ooh serieus ik kan t niet vaak genoeg zeggen, word gekkehuis als we elkaar weer zien jonge!!!!!! :D:D:D
    ik zal wat geld saven om leuke dingen te gaan doen met jou:D
    we moeten heel wat inhalen!

    nou ik weet niks meer te zeggen. ik zie je gewoon heel snel!:D

    dooeeiiiiiii!!!!!
    dikke smakkerd (L)


  • 15 Januari 2010 - 21:08

    Anoeska:

    Hee veerlie!! wat leuk om zo je bijna laatste verhaaltjes te lezen!!! Je kan met vol trots zeggen, dat dit een hele grote ervaring is geweest, voor jou en zowel voor Rowan!!!!
    Wees er maar trots op, ik heb het niet gedurft haha ;)! & ook nog eens een lover op getrommeld, zozo toemaar !!!
    Nog heel veel succes met je eind beoordeling, komt vast wel in orde!!!!
    Liefs Anoeska

  • 17 Januari 2010 - 19:45

    Marijke:

    hey troeleke, NOG 4 dagen en je gaat naar huis.yyyyyyyeeeeeeeesssssss
    XXXXXXXX

  • 17 Januari 2010 - 21:36

    Riann:

    woooooooooow het is nu nog maar 5 daagjes volgens deze sita klopt niet helemaalthis toch egt nog 6 daagjes... gaat nu wel heel snel :D:D:D
    mee is so happy!
    kben trots op je wijffie.
    heel veel succes morgen en daarna genieten van het weekje met je schattie!
    en ik zie je heeeeeeeel snel weer :D voeld goed omdat te zeggen!

    liefje doe je best morgen en daarna lekker genieten!

    Doegg meissie

    dikke kus

  • 18 Januari 2010 - 17:14

    Hilde:

    Heey Veer!

    Zo zo wat een verhalen zo te lezen ben jij ook alle feestdagen door gekomen:D En heb je het leuk gehad.. Hopen dat je beoordeling goed is! maar dat kan zowat niet anders.. wij hebben het er ook op zitten.. engels gehad, owg gehad en stageverslag vandaag ingelverd. nog meer een paar nachtjes en dan mag je weer naar je koude vertrouwende landje! maar goed je moet ook veel achterlaten.. je boyfriend de zon en het heerlijke chille leven haha!

    Nou tot snel, het schiet al op

    xxx

  • 18 Januari 2010 - 20:18

    Marion:

    Ha meissie,

    Heerlijk hé, nog effe dan ben je weer thuis. Wat zal er geknuffeld worden. hahaha

    Heerlijk om al je verhalen te lezen. Je bent weer een hele ervaring rijker. Meid geniet nog even en tot gauw.

    Heel veel liefs en een heerlijke knuffel xxxxxxxxxxxxxxxx


  • 20 Januari 2010 - 14:54

    Thea:

    Aftellen xxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curaçao

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2010

Back @ Home

13 Januari 2010

Nog 9 dagen!

25 December 2009

Even een update!

19 December 2009

Vakantiee!!!!!!!!!

05 December 2009

Lang geleden!!
Veerle

Ik ga naar Curaçao voor de opleiding SPW 4. Ik ga stage lopen op het Savaanhuis met autitische kinderen, maar ook met het syndroom van Asperger. Ook ontwikkelingsachterstanden en ADHD komen er voor! Ik heb er super veel zin in, maar het is tegelijkertijd ook heel erg spannend. Ik hoop dat de blogs die ik schrijf, jullie ongeveer kan laten weten wat ik allemaal meemaak! Xxxx

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 1131
Totaal aantal bezoekers 68716

Voorgaande reizen:

10 September 2009 - 22 Januari 2010

Curaçao

Landen bezocht: