Weekend! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu

Weekend!

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

04 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo!

Net even een gesprek gehad met moeders, Paultje, David en Noellie! Hahaha, heel gezellig. Wat kan Noeltje ineens goed praten, zeg! Ik moest uit de computer komen, want ze wilde een knuffel en kusje van mij!
Aah, sorry, Noeltje, ik blijf nog even hier.
Jammer dat je er niet was, Daantie!
Marij; geef Danni maar een dikke knuffel!
Nog 6 dagen en dan zit ik hier alweer een maand! Pff, time flies by!

Mensen, kom eens met die Skype! Ik wil meerdere mensen spreken, hahaha.

Maar goed, vrijdag zijn Rowan en ik naar de Boot geweest. Altijd gezellig. Daar een paar landmacht boys tegen gekomen en natuurlijk, zoals verwacht, ook mijn danspartner van twee weken terug. Jonathan, pff, hij is me er een.
“Ik ben 25, hoor!”
Yeah, right, in your dreams. Haha, hij is echt geen 25 gewoon.
Wel weer heel gezellig gedanst, en toen wij terug wilden rijden (ja, ja, de auto hadden we mee gekregen van onze René!) kwamen we onze vaste chauffeur, Max tegen. Even gezellig mee staan kletsen. Jonathan was jaloers, haha, ik heb nog nooit zo hard gelachen!
Hij wilde met mij trouwen en ik was zijn dushi.
Ja, Jonathan, en wie is nog meer jouw dushi?
Haha.

Anyway; gisteren naar het strand geweest. Helemaal naar het Westpunt gereden en toen ik naar links keek, zag ik een huisje dat mij wel heel erg bekend voor kwam!
Ik herkende het namelijk als het appartementen complex van Peter en Thea, waar ons gezin in 2006 twee weken zijn geweest. Super cool, even snel met René geregeld dat we op de terugweg even “hoi” gingen zeggen.
Helaas regende het gisteren, dus het strand was misschien niet zo’n goed idee in het begin. Gelukkig klaarde het in de middag weer op.
Daar gegeten.
Die hebben echt het motte: “Chill, doe maar rustig aan..”
Man, ons eten was al koud voordat we ook maar één hapje hadden genomen. Mijn hamburger was niet te eten. Blegh!
René was gisteren onze Superman, zie hyves voor foto. Über cool! We hadden ook nog een clip gemaakt, maar die wilt Teun er niet opzetten.
Damn it!
Voor de mensen die het willen weten; het liedje heet “Hoooooooi” en het enige wat er gezegd word is: “Hoooooooi”.
xD. Lang leve meligheid.

Anyway; even langs geweest bij Peter en Thea, dus. Peter moest even kijken wie ik was, maar herkende mij daarna gelijk! Heel gezellig wat gedronken en nog wat informatie gekregen over een tripje naar het oh zo mooie Klein Curaçao.
“Op een onbewoond ei-heiland!”
Haha, eigenlijk valt die prijs om een bootje te huren naar Klein Curaçao best mee. Thea wist ook nog te vertellen dat voor studenten er waarschijnlijk nog wat van die prijs afgaat.
Chillebil!
Hahaha. Maar goed, lekker gekletst en daarna moesten we dat hele klote eind nog terug rijden. Pff…

Maar goed; gisteravond zijn we über creatief geweest! Zelf liedjes gemaakt met de gitaar van Teun. Heel gezellig. Ook een aantal biertjes erbij!
En Sas? Ik ben maar weer begonnen met Code Geass, hahahaha. Goed van mij, fniet!

Straks gaan we naar Mambo Beach, naar Wet & Wild. Happy hour tussen 18:00 en 19:00 uur. Ben de hele dag al op internet, verveel me geen enkel moment. Alles moet ingehaald worden. Haha.

Nou jongens, dat was mijn weekend weer. Vanaf morgen heerlijk genieten van onze week vrij, dat word uiteraard elke dag op het strand liggen en shoppen!

Oh, ja, ik zou het leuk vinden om zo af en toe een kaartje te krijgen, om mijn kamer een beetje op te fleuren.

Voor de mensen die dat doen, dit is het adres:

Casa Dushi
Petroleumweg 8.
Santa Maria.
Curacao, Ned. Antillen.

En nee, ze kennen hier geen postcode! Maar goed, uiteraard krijg je ook wel wat terug, hoor ;)

Ayo!
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 04 Oktober 2009 - 20:57

    Mams:

    coooooooooooooool
    kanjer
    xxxxxxxxxxxx

  • 06 Oktober 2009 - 15:52

    Riann:

    heey lief meisje,

    klinkt erg leuK! nou ik wilde je net een kaartje gaan sturen :( en nu zet je dat er zo neer niet lief, ik had je moeder al stiekem om je adres gevraagd beetje jammer veertjuh:P het is bij jullie net 11 uur dus miss lig je nog wel in coma;);P meisje ik mis jou!!!! :'(

    geniet van je lekkere weekje vrij! nog maar 108 dgn en dan ben je weer hier :D:D

    Dikke kus!! hou van jou!

  • 07 Oktober 2009 - 19:16

    Sas:

    jaaa heel goed van je!!code geass is gewoon thaa bommm! :D
    dat land word gewoon je tweede thuis joh! omg, alweer bijna een maand weg! ik mis je echt :(

    snel weer een verhaaltje schrijven!! vind ik superleuk om te lezen :D

    xxxxx sassefras (L)

  • 09 Oktober 2009 - 13:30

    Riann:

    wacht met spanning op je volgende verhaal...
    kusjee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curaçao

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2010

Back @ Home

13 Januari 2010

Nog 9 dagen!

25 December 2009

Even een update!

19 December 2009

Vakantiee!!!!!!!!!

05 December 2009

Lang geleden!!
Veerle

Ik ga naar Curaçao voor de opleiding SPW 4. Ik ga stage lopen op het Savaanhuis met autitische kinderen, maar ook met het syndroom van Asperger. Ook ontwikkelingsachterstanden en ADHD komen er voor! Ik heb er super veel zin in, maar het is tegelijkertijd ook heel erg spannend. Ik hoop dat de blogs die ik schrijf, jullie ongeveer kan laten weten wat ik allemaal meemaak! Xxxx

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 68716

Voorgaande reizen:

10 September 2009 - 22 Januari 2010

Curaçao

Landen bezocht: