Even een update! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu Even een update! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu

Even een update!

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

25 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Allereerst, fijne feestdagen en een gelukkig 2010 ! :D

Even voor de mensen die mij smsen; doe dit maar niet meer. Het kost mij heel veel geld! Dus stuur een mail of een krabbel. Ik lees mijn mail elke dag, dus ik zie alles :D:D

Jaa, gisteren even geshopt voor een, ja ja..., kerstjurk! Een mooie zwarte, Rowan heeft hem in het wit. Hij zat gewoon gelijk goed. Daarna ook nog even gekeken voor kerstcadeautjes. Voor Rowan heb ik oogschaduw gekocht en voor René wilde ik een muis voor zijn laptop kopen. Voor René nog niet gekocht, best lullig. Krijgt hij een verlaat kerstcadeautje, hebben we afgesproken ;)
Ik heb van Rowan neppe Birkenstocks gekregen (schrijf je dat zoo????), kei lief. Daarna ook nog een neusknopje :D
Van René heb ik een salamander van weet ik veel wat voor spul, gekregen. Tis niet hout, maar lijkt ijzer fzo?? Heel leuk, iig!
René en Rowan waren uit eten geweest, dat was het kerstcadeautje van René voor Rowan. Wat Rowan voor René heeft gehaald voor Kerst, weet ik eigenlijk even niet meer...
*Shame on me*

's Avonds zouden we eigenlijk naar Teun gaan voor een kerstdiner, maar dat ging niet meer door.
Aaaah! Voor niks zo gehaast om een jurk te kopen! Maar ja, we besloten maar naar de Mac te gaan en dan naar de film. Kwamen we bij de Maccie aan, was hij dicht!
Damn it!
Toen maar naar een goedkoop restaurantje gegaan, daar snel wat gegeten en terug naar de film. De film was ook nog een kerstcadeautje van René voor mij :D
Dus des te lulliger voelde ik me dat ik voor René nog niets had! Maar ja, zodra 't weer opgelost is, krijgt hij een heel mooi cadeautje van mij :D

We wilden eerst naar Komt een vrouw bij de dokter gaan, maar toen wij bij The Cinema's aan kwamen, scheen die film deze week weer pas als laatst om 18:00 uur te draaien. Damn it! Zijn we eindelijk op tijd, omdat we dachten dat de laatste om 20:30 draaide, draait hij eerder.
F*ck you! Omg...

Maar goed, toen maar naar the Blind Side gegaan, met Sandra Bullock. Het gaat over een rijke familie, die een zwarte tiener (Michael, alias Big Mike) in huis neemt, nadat hij geen familie meer heeft. Heel gedoe, hij schjnt een ster in American Football te zijn.
Op zich wel een leuke film, maar Rowan en ik voelden de klik niet echt tussen de jongen en de familie.
René sliep bijna aan het eind van de film xD.
Het is echt té koud in die bios. Het is bijna niet leuk meer om er naar toe te gaan. Je zit op een gegeven moment zelfs te denken: "Is de film nou nog niet afgelopen?"
Puur omdat het zo koud is! Brr.., ik kan me jullie kou een beetje voorstellen.

Er zit btw nu een klein vogeltje in ons huis. Hij zit op de waslijn naar mij te kijken, terwijl ik typ.
Oh, hijs al weg, haha.

Verder werd ik vanochtend wakker gemaakt door Rowan. Ze was vroeg wakker en had de tafel gedekt. Haha. Heel gezellig, maar heb geen Kerstgevoel hier!
We hebben nog steeds geen water, geen borden, messen, pannen of bekers meer. Dus jaa..., ik ga denk ik de afwas toch maar meenemen naar stage, als we straks gaan douchen daar. We kunnen niet de Kerst doorbrengen zonder eten te kunnen maken of drinken! Pff, erg fijn. We krijgen maandag pas weer water. Omdat het Kerst is, zijn ze gesloten en zondag zijn ze altijd dicht.
Aaaaaaah!!

Verder gaan we vandaag waarschijnlijk naar 't strand, gezellig Kerst vieren! :D
Misschien vanavond dan het Kerstdiner bij Teun, maar dat is maar even afwachten.
Ik vraag Rowan of ze een foto maakt van mij in m'n jurk, kunnen jullie ook zien dat ik echt niet lieg! :D

Gisterochtend trouwens ook nog een grappig filmpje gemaakt met Rowan's camera.
Rowan en ik hebben allebei een tijdje geleden Green Street Hooligans gezien, zijn helemaal gek op de leider van GSE, Pete Dunham (L)
Hahaha. Dus we hebben even een tribute to René Meijbaum played by Pete Dunham (Rowan) gemaakt. Omg, hahaha. Rowan wilt hem niet op hyves zetten, beetje jammer weer :(
Maar wij kunnen er lekker van genieten :D:D

Jaa, verder weet ik niets meer te melden. Alleen maar dat het bijna tijd is om naar huis te komen.
Ik moet eerlijk zijn; aan de ene kant wil ik nog wel even hier blijven, maar nu ik weet dat de datum van vertrek dichterbij komt, wil ik ook wel graag naar huis. Nog maar iets van 28 dagen of zo :) Jeeej :D

Nou, jongens, geniet van jullie sneeuw, kou, ijs en feestdagen en dan ga ik genieten van de zon, zee, strand en de feestdagen :D:D

Ayo!
Xxxxxxxxxxxx

  • 25 December 2009 - 16:33

    Mams:

    kei gezellige boel bij jullie. leuk toch, kesrt gevoel is denk ik ook anders in de zon
    hahaha
    lieve kerstgroetjes
    xxxxxxxxxxx

  • 25 December 2009 - 18:08

    Daf:

    eeey zusje

    klint allemaal wel weer gezellig....heb je mijn kaartje gekregen...???
    fijne dag vandaag... geniet nog maar ff van de zon voor dat je over 4 weer de kou hier te ge moet komt hahah

    liefs daf xxx hvj

    de gr van me moeder en fijne dagen.

  • 28 December 2009 - 20:36

    Marion:

    Ha Veerle,

    Meid, toch een gezellige boel bij jullie daar. Kun je wel zeggen ik heb kerst gevierd in de zon. hahaha Kunnen wij niet zeggen. Meid maak er nog wat van en geniet van je laatste weken daar.

    Dikke kus en een heerlijke knuffel van ons uit Druten. Bert en Marion

  • 30 December 2009 - 22:45

    Karin:

    Hey Veerle

    Je vermaakt je nog met de zon en als je trug komt neem hem dan maar mee.
    Kerst voorbij en nu op naar het nieuwe jaar
    Wij wensen je alvast een hele zonnige jaarwisseling. Volgens mij moet je na ons nog een paar uurtjes wachten voordat het nieuwe jaar bij jou is.

    xxxxxxxxxxxxxx

  • 31 December 2009 - 17:22

    Thea:

    Hey meid
    wat ben ik jaloers op je met Kerst zon zee en strand, maar van de andere kant hoort kou brrrr sneeuw en duisternis wel meer bij Kerst, tenminste in onze beleving.
    Geniet nog van de korte periode die je daar nog bent. Hele Gezellige Jaarwisseling en 'n Toppie 2010
    Dikke Knuffel en tot volgend jaar x

  • 31 December 2009 - 20:17

    Anoeska :

    heeeei veerle(A)! kei leuke verhaaltjes allemaal. pff vanavond is t alweer zover, 2010 wat gaat dat toch hard.
    Jullie nog eventjes & dan zijn julie ook weer in t koude landje pff t is hier berekoud :(! . kwilde julie alvast een heeeeeeeeeeeel fijne jaarwisseling wensen (A)! een KNALLEND 2010.
    Dikke kus Anoesss

  • 03 Januari 2010 - 20:27

    Rianniejjj:

    heeeeeeeeee moppiej

    jaja kerst alweer voorbij en we zijn alweer in het nieuwe jaar =D lees het allemaal een beetje laat maar staat niet super veel nieuws in voor mij geloofk (A) hahaha had ik allemaal al gehoord ... we moeten snel weer bij kletsen :D:D en weetje ik zie net dat je nog maar 19 daagjes hoefd jahoeeeeeeeeeeeeeej(H) egt vet relaxd nu ik dat zie staan hahaha
    nou wacht weer op je nieuwe verhaal en kop op nog maar ff stage en dan toch nog een weekje vrij??? nou kijk maar eens goed in je brievenbus :P want volgens mij komt er nog wat jou kant uit.....

    dikke kus Riann
    houvanjou

  • 06 Januari 2010 - 11:40

    Rianniejjj:

    nog maar 16 daagjes...
    dan kun je weer lekker gaan bibberen hierooo :P

    Dikke kus
    laf joe

  • 07 Januari 2010 - 16:06

    Sasss:

    omgahhhddd nog maar twee weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik kom je sowieso meteen opzoeken!!:D
    heb je mn brief gekregen btw?:P omgahhhdddd we gaan echt leuke dingen weer doen als je terug bent, lekker luieren niksen filmpjes kijken, playstationen, naar de stad ofzo, naar de film, lekker uit eten, dat soort dingen!!:D:D:D

    DIKKE KUSSSSSSSSSS
    (L)

  • 07 Januari 2010 - 18:28

    Marijke:

    Hey schattebout,nog de allerbeste wensen voor 2010. Morgen moet ik al vroeg werken dus ik wil je nu vast feliciteren en je een hele fijne birthday wensen.Nog ff en je bent weer thuis. Dikke knuffel en kus :) XXXXXXXXXX

  • 09 Januari 2010 - 14:34

    Rianniejjj:

    waar blijft je nieuwe verslag?

    (K)

  • 13 Januari 2010 - 11:33

    Riann:

    hee lief,

    hoe is het met jou?
    en je grote leifde?
    weetje over 9 daagjes ben je alweer terug :D:D
    jee egt vet cooool
    maar uuhm wanneer lezen we weer wat van je?

    Liefs Riann
    xxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curaçao

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2010

Back @ Home

13 Januari 2010

Nog 9 dagen!

25 December 2009

Even een update!

19 December 2009

Vakantiee!!!!!!!!!

05 December 2009

Lang geleden!!
Veerle

Ik ga naar Curaçao voor de opleiding SPW 4. Ik ga stage lopen op het Savaanhuis met autitische kinderen, maar ook met het syndroom van Asperger. Ook ontwikkelingsachterstanden en ADHD komen er voor! Ik heb er super veel zin in, maar het is tegelijkertijd ook heel erg spannend. Ik hoop dat de blogs die ik schrijf, jullie ongeveer kan laten weten wat ik allemaal meemaak! Xxxx

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 1016
Totaal aantal bezoekers 68720

Voorgaande reizen:

10 September 2009 - 22 Januari 2010

Curaçao

Landen bezocht: