Vakantie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

02 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Whoo, even een reactie op jullie reacties.
Kaatje; De muggenbulten jeuken nu niet meer zo, gelukkig. Hopen dat het niet al te erge littekens worden! Lief berichtje!
Franca: Ach, geeft niet. Ja, ik had het gelezen van Angelique op haar site. Nog niets gehoord van haar. Ik ben 23 januari in de ochtend weer terug!
Rianne; feesten hoort er ook bij! Mis jou ook, schat!
Sas; Jaa, wilde dat jij ook mee was gegaan, maar je kunt altijd langskomen, hahahaha.
Marion; Dank je wel! Dat plezier maken gaat nog wel even door!
Nancy; Ja, ik heb mijn kerncompetenties al helemaal uitgewerkt, dat gaat helemaal goed komen!
Lies; Zeker weten, ik hoor er toch nog wel een beetje bij?

Nou people; eigenlijk zijn we morgen vrij, maar omdat een begeleidster met 6 kinderen alleen bij de paarden staat, gaan Rowan en ik morgen ook nog naar stage.
Vervolgens hebben we volgende week herfstvakantie! (Als dat kamp tenminste niet doorgaat!)

Deze stageweek is vlug voorbij gegaan. Maandag en dinsdag erg druk gehad, veel kinderen observeren en ik ben al begonnen met structuele activiteiten uit te voeren. Ik ga dit met die kinderen elke week doen, heel leuk! Ik mag zelf een programma opzetten en ik ben eigenlijk vrij in wat ik wil doen met dat kind van dat dagdeel. Heel leuk, ben benieuwd of ik nog iets verder kom met deze activiteiten.
Ik ga samen met één kind aan een werkboek werken, zodat het voor haar overzichtelijk word. We werken veel met picto's, dat is wel een beetje nieuw voor me. Maar dat ga ik ook wel eigen maken!

Woensdag creatief gedaan; een andre stagiaire van het Savaan Huis doet de opleiding Beeldende Therapie. Ze heeft ons uitgelegd wat dit inhoudt en we gingen zelf schilderen. Eerst van boven en beneden donker schilderen, en dan naar het midden toe lichter maken. Heel leuk en daarna moesten we er een landschap van maken. Die van mij is mislukt... Wheeeee!

Anyway; vandaag had ik geen kinderen, het jongetje waarmee ik zou werken, heb ik nog nooit gezien en volgens mij de begeleidsters ook niet eens, hahaha. Dus ik heb Rowan een beetje geholpen met haar Hippotherapie. Eigenlijk dat andere kind een beetje bezig gehouden, tot zij met de ene klaar was. Daarna een kindruil gedaan, haha.

Hmm, morgen dus nog stage, van 14:00 tot 17:00 uur, dus maar drie uurtjes. Goed en lief van ons, hé? We hebben wel inzet ;)
Daarna stappen en heerlijk genieten van onze vakantie.

Oooh, en ik heb ook al in de auto van René gereden. Ging super goed, moet wel wennen aan de regels van Curaçao, die er dus niet zijn. Hahaha. Ze kennen hier niet: rechts gaat voor enzo. Maar ja; ook al een Appie Heijn gevonden, de enige op dit eiland! Super mooie en het leek net of ik in Nederland in Bemmel bij Marly boodschappen deed.
xD.

Maar goed, k ga stoppen, het is hier nu half elf.

Ayo!
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 Oktober 2009 - 09:17

    Rianne:

    heey liefje,,

    klinkt weer allemaal heeel leuk!:) ben blij dat je het zo naar je zin hebt!
    ik mis je en wou dat je nou toch maar eens terug kwam:((A) maar ik gun het je wel meiske
    doe goed je best en probeer zoveel mogelijk te leren want je weet dat je het kunt!!
    succes meisje met alles en als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het wel!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    knufjes! love you

  • 03 Oktober 2009 - 15:27

    Marijke:

    Hey troeleke.heerlijk je verslagen te lezen. Je vermaakt je wel daar. T zijn wel pittige kinderen waar je mee werkt, maar dat is wel iets voor jou.Bovendien leer je er keiveel van waar je altijd profijt van hebt waar je ook verder komt te werken.vreemd he als je voor t eerst met picto`s werkt? nou geniet van alles meis,en we typmiepen wel weer.Oh ja, Danni is hier en ik moet je de groeten doen van hem.we hebben net de foto`s op de hyves bekeken van Julianatoren.Wat was t een fijne dag. dikke knuffel schattebout en dikke kus.XXX

  • 04 Oktober 2009 - 12:41

    Sassss:

    moohhhhhh veerle nu mag je wel weer trug komen :D

    ik mis het lekker lui doen met je, beetje ps2en enzeuw, horrors kijken >:3

    Met tekenen gaat t steeds beter :D k heb weer de kriebels dus k heb weer inspiratie en zin om te tekenen:P

    misjee!!!!!!
    xxxxx(K)

  • 04 Oktober 2009 - 13:14

    Riann:

    ben je al aan het genieten van je vakantie:D super joh (Y) hoop dat je het nog steeds naar je zin hebt!

    dikke kus riann

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curaçao

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2010

Back @ Home

13 Januari 2010

Nog 9 dagen!

25 December 2009

Even een update!

19 December 2009

Vakantiee!!!!!!!!!

05 December 2009

Lang geleden!!
Veerle

Ik ga naar Curaçao voor de opleiding SPW 4. Ik ga stage lopen op het Savaanhuis met autitische kinderen, maar ook met het syndroom van Asperger. Ook ontwikkelingsachterstanden en ADHD komen er voor! Ik heb er super veel zin in, maar het is tegelijkertijd ook heel erg spannend. Ik hoop dat de blogs die ik schrijf, jullie ongeveer kan laten weten wat ik allemaal meemaak! Xxxx

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 67233

Voorgaande reizen:

10 September 2009 - 22 Januari 2010

Curaçao

Landen bezocht: