The Friday night! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu The Friday night! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu

The Friday night!

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

27 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo!

Zo, nou, net terug gekomen van Otrobanda met Teun, onze nieuwe huisgenoot. Uiteindelijk was hij gisteren wel gekomen, had 4 uur vertraging... Pff, what a day for him!

Nieuwe slippers gekocht, want ja, Veerle is lomp. Mijn andere slippers, de oh zo goede en fijne slippers, zijn kapot. Maar ik ga ze niet weggooien, uiteraard, want ik kan ze laten maken! Haha.

Gisteren zijn we naar Mambo Beach geweest, daar was Party Squad. Heel gezellig, hoor! Zie voor foto's weer op hyves ;)

Heerlijk uitgeslapen vandaag, was pas om half één wakker. Tsja, wat wil je ook als je 's nachts pas om half vijf slaapt!

Eigenlijk niet veel te vertellen...
Mis jullie wel, hoor ;)

Ayo!
Xxxxxx

  • 27 September 2009 - 11:41

    Karin:

    Hey Veerke

    Was je link kwijt maar heb het van sas weer door gestuurt gekregen.
    Ik heb je verslagen helemaal gelezen en vind het heel mooi wat je daar doet. Je hebt ook wat minder leuke dingen zoals gekrabt te worden en ze maar dat los jij wel ff op. En die mugge bulte ja is wat anders niemand anders heeft ze hahahahah Het kan alleen jou over komen. Nou meissie doe je best en geniet ervan. Je hoort wel weer van me. xxxxxxxxxxxxxxxsie Kaat

  • 27 September 2009 - 17:34

    Franca:

    hey
    hoe is het ?
    met mij goed .sorry dat ik zo weinig van me laat horen :$
    zo te horen is het daar erg leuk om stage te lopen

    hoe lang moet je nog ?
    nou ja ik hoor het vast allemaal wel

    dikke knuffel
    franca

    ps : ange is bevallen van een kleine meid ( of is dit voor jou oud nieuws?)

  • 28 September 2009 - 10:24

    Riann:

    hahaha wat ben je toch een feest beest :P hahah!

    fijen stage week
    xxxxxx Riann

  • 28 September 2009 - 18:32

    Sas:

    haha vooral veel feesten veer! :P
    lekker genieten ;) ik kijk ook naar je foto's op hyves, ziet er gezellig uit daar!
    was ik nou maar stiekem met je meegegaan in je koffer :P

    xxxxxxies sas

  • 29 September 2009 - 11:47

    Riann:

    mis je lief meisje!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 29 September 2009 - 11:59

    Marion:

    Heyy Veerle,

    Ik heb heerlijk al je verhalen gelezen. Je vermaakt je wel lees ik. Meid ik gun je het van harte. Geniet van de tijd die je nog hebt. Lekker feesten en van je stage genieten. Weer een ervaring rijker. Meissie heel veel plezier en kijk uit naar je volgende verslag.

    Veel liefs en een dikke kus en knuffel vanuit Druten.

  • 29 September 2009 - 19:24

    Angela:

    Hey die Veerle,
    Super daar op de Antillen, leuke foto;s.
    Wij wensen jou vanuit Wijchen, een fijne stage, en een happy time toe. Succes meid.
    Liefs, Angela en Robert.

  • 29 September 2009 - 20:31

    Mams:

    kei lief he al die reactie's.
    dikke kus xxxxx

  • 30 September 2009 - 19:28

    Nancy:

    Heey heey

    leuk verhaaltje over je slippers, maar voeren jullie daar ook nog wat uit qua school?? hahaha
    Veel plezier meiden

    xx Nancy

  • 01 Oktober 2009 - 18:58

    Liesanne:

    Mis jou, snel afspreken als je terug komt met de mc donalds gang??:D:D

    Big kiss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curaçao

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2010

Back @ Home

13 Januari 2010

Nog 9 dagen!

25 December 2009

Even een update!

19 December 2009

Vakantiee!!!!!!!!!

05 December 2009

Lang geleden!!
Veerle

Ik ga naar Curaçao voor de opleiding SPW 4. Ik ga stage lopen op het Savaanhuis met autitische kinderen, maar ook met het syndroom van Asperger. Ook ontwikkelingsachterstanden en ADHD komen er voor! Ik heb er super veel zin in, maar het is tegelijkertijd ook heel erg spannend. Ik hoop dat de blogs die ik schrijf, jullie ongeveer kan laten weten wat ik allemaal meemaak! Xxxx

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 68629

Voorgaande reizen:

10 September 2009 - 22 Januari 2010

Curaçao

Landen bezocht: