Vakantiee!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu Vakantiee!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu

Vakantiee!!!!!!!!!

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

19 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Mensen!!! Veerle heeft vakantie :D:D

Nou, even kijken. Oh ja, ik heb mijn eindbeoordeling gehad. Helaas is deze niet zo goed, dus ik ben echt een beetje naar de klote, elke keer als ik aan stage denk. Ik heb nu een aanvullende opdracht, hoop dat ik deze wel red, dan heb ik alsnog stage gehaald.
Ik blijf er heilig van overtuigd dat ik alles heb gedaan wat er in mijn kerncompetentes zat!! Als ik deze stage niet haal, mag ik van school niet door naar het laatste half jaar van de opleiding en krijg ik een half jaar verlenging.
Geen zin in!!!

Ehm, de kerstmarkt vond ik verschrikkelijk! De sfeer die er hing, was leuk en gezellig, maar er was veel gestress (iedereen was te laat begonnen, uiteraard), mijn kersttakken sloegen niet aan (geen enkele tak was versierd), hoewel we bij de paardenestaffette een hoop toeschouwers hadden en bij de kids corner zo'n 96 gulden hebben opgebracht, hebben we helaas geen winst gemaakt. Er is in totaal zo'n 8000 gulden binnengekomen, maar geen winst :( Jammer.
Tot overmaat van ramp kreeg ik 's avonds nog een van mijn beroemde actute hoofdpijngevallen. Damn it, was helemaal gebroken.

We hebben sinds donderdag geen water meer. Afgesloten. De rekening is veeeeeel te hoog. We zijn nu in onderhandeling met de huisbaas, maar komt nog niet veel uit. Waarschijnlijk hebben we volgende week pas weer water. Gelukkig mogen we op stage douchen, hebben de sleutels gekregen, dus kunnen gewoon naar binnen.
Erg fijn!

Gisteren zijn we naar de film geweest. Rowan en ik wilden eigenlijk naar Komt een vrouw bij de dokter, maar die draaide op zijn laatst om half 9. Dus zijn we naar Teun gegaan en hebben we die opgehaald. Daarna doorgereden naar Otrobanda, naar The Cinema's. Er kwam een film om 23:00, Law Biding Citizen. Was wel een leuke film, heel raar, om in een bioscoop een film te kijken zonder ondertiteling. Maar goed, was wel te doen. Ik merk dat sommige acteurs best onduidelijk praten, wat het lastig maakt om ze te kunnen verstaan. Maar goed..., was een geslaagde avond.
Om half 3 thuis :D
Oh, en voor de mensen die naar Curaçao komen en dan naar de film gaan, doe een lange broek, wintertrui en dikke sokken aan. Hahaha. Het is zoo verschrikkelijk koud in die zalen! Wintertrui hoeft misschien niet, maar wel iets met lange mouwen, in ieder geval!

Ehm, ja, verder blijft René tot maandag in Aruba. Hij heeft zijn stage daar verlengd, dus nog even zijn Rowan en ik met zijn tweetjes!
Toen wij René wegbrachten, vorige week donderdag, had René de auto geparkeerd. En ja, hoor, natuurlijk weer op een plek waar je alleen mensen mag oppikken of wegbrengen. Dus toen Rowan en ik weer terug liepen naar de auto (een uur later), hadden wij een hele mooie wielklem!
100 gulden. Bahbah, stelletje klootzakken, haha. Bleek dus, er stond wel een bord, maar achter een boom, waarvan de takken over het bord heen hingen, zodat het bord helemaal niet opviel. Niet erg slim geplaatst!

Ik ga heerlijk genieten van mijn vakantie. Hard werken aan mijn aanvullende stage opdracht, veel naar het strand, een mooie (ja, ja, komt tie) jurk halen voor Kerst, wijnglazen halen (zijn allemaal gebroken!) en verder lekker relaxen.
Waarschijnlijk gaan we nog naar Hato Caves, ben benieuwd :D

Oh, en verder ben ik er achter gekomen dat ik mag rijden met een kopie van mijn rijbewijs (wat een geluk dat de man waarvan René de auto heeft gehuurd een kopie heeft gemaakt van mijn rijbewijs!!!!) en het rapport van de politie, gewoon mag rijden. Hoef ik gelukkig geen nieuwe pas aan te vragen. Dus Veerle maakt Curaçao weer onveilig :D

Ik zat even al mijn bloggen door te lezen en herinnerde me ineens dat we toen naar Campo zijn gegaan. Toen Vince hier was, moest hij dat natuurlijk ook zien :P
Dus wij met zijn achten gezellig hier gegeten en daarna door naar Campoooo! Lapdance gehad, was cool, man :D
Dat werd ook weer laat, maar dat is hier vanzelfsprekend :D

Ayoo!!
xxxxxxxxxxxxx

  • 19 December 2009 - 20:24

    Mams:

    nou hopen dat je dt goed af kunt sluiten, zet je voor de volle 100% in.
    geniet van de vakantie
    zet m op
    xxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 December 2009 - 13:25

    Marijke:

    Hey Veertje, je gaat dat echt wel halen hoor. Kom op meid, laat je niet kisten potverdorie, laat ze maar eens een poepie ruiken. Nee niet letterlijk, stinkt zo whaha. Heerlijk vakantie houden en genieten. dikke kus en knuffel
    Marijkw

  • 21 December 2009 - 12:12

    Pieter:

    Hey schat,

    Je gaat die laatste opdracht gewoon halen, niet opgeven en gewoon goed afmaken en dan heb je je stage gehaald. Gewoon verstand op nul en zorgen dat je het haalt.
    Verder nog bedankt voor het gesprek vannacht was erg fijn en gezellig en leuk:D:D:D:P:P:P.
    Ben nu nog redelijk fit gelukkig voor zolang het duurt:D. Hoef gelukkig niet te werken vandaag, morgen weer. Dus dat is een meevaller. Spreek je snel weer op msn denk ik:D:P. Geniet van je vakantie.

    Gr. xxx Pieter

  • 21 December 2009 - 12:34

    Lonneke:

    Hee veerlie,

    balen dat ze je stage niet zo goed beoordeeld hebben... maar ik denk dat als je die vervangende opdracht maakt dat je het wel haalt!

    geniet er nog even van daar in het warme curacou...

    hier ligt heel veel sneeuw en is het heeeeeeeel erg koud.

    fijne feestdagen & een gelukkig nieuwjaar!
    we zien je snel weer :)

    xxxxx

  • 21 December 2009 - 13:46

    Sasss:

    YOOOOOOOOO
    ik ga nu je brief schrijven!! :D
    ik heb ook vakantie en dus lekker de tijd om een vet lange brief te schrijven waar je wel ff mee bezig bent :P

    aaahhh balen dat de beoordeling niet was gelukt! najjaaahhhh die ander zal vast goed gaan!:D weetje ik heb over je gedroomd :P
    ik weet nie meer wat, vast iets onnuttigs wat wij altijd doen haha :D

    nouja ik heb geen idee hoe lang t duurt voordat de brief aankomt maar je ziet m wel verschijnen ^^

    laterrrrrr :D:D:D

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 21 December 2009 - 18:07

    Marly:

    De vakantie begon zo te zien alweer goed! hahaa

    Ik denk dat jullie beter een chauffeur in kunnen huren..
    gaat het goed met inparkeren krijg je weer een bon omdat je daar niet mag staan! hahahaa

    xxxx

  • 21 December 2009 - 18:35

    Inge:

    Veerle!

    leuk om weer iets te lezen! ik weet zeker dat je je stage alsnog haalt. :) dat kun je!

    nog maar 32 dagen, en dan gaan we heel snel n date doen!

    fijne kerstdagen & alvast gelukkig nieuwjaar!

    xxxx

  • 21 December 2009 - 21:41

    Riann:

    heee meisje,

    hoe is het nu weer wat rustiger geworden?
    met je vervangende opdracht komt het helemaal goed!
    ik ga even kijken of ik je kan helpen (H) even je verstand op nul en dan gewoon weer alles gaan uitvoeren tsja misschien dubbel werk maar dit keer iets uitgebreider uitwerken!
    kop op wijffie je kan het

    verder moet je egt lekker gaan genieten van je over heerlijke vakantie en lekker kerst vieren in het mooie weer best vreemd :P

    dikke kus rianne
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 24 December 2009 - 16:08

    Thea:

    Hey meis

    Na dat is ff 'n tegenvaller mbt je stage, denk je 't goed te doen, wel nee, willen ze nog meer,nog beter.
    Geen keus, er maar weer voor gaan, en dat gaat je lukken anders heet je geen Veerle,
    Dagen gaan aftellen meid, dan mag je weer in Nederland gaan genieten van de kou Brrrrrrrrrr
    ha ha, ja dat zal wennen zijn voor je. Hele fijne Kerstdagen, heb er allen geen voorstelling van hoe dat daar gevierd gaat worden, Dikke knuffel en X Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curaçao

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2010

Back @ Home

13 Januari 2010

Nog 9 dagen!

25 December 2009

Even een update!

19 December 2009

Vakantiee!!!!!!!!!

05 December 2009

Lang geleden!!
Veerle

Ik ga naar Curaçao voor de opleiding SPW 4. Ik ga stage lopen op het Savaanhuis met autitische kinderen, maar ook met het syndroom van Asperger. Ook ontwikkelingsachterstanden en ADHD komen er voor! Ik heb er super veel zin in, maar het is tegelijkertijd ook heel erg spannend. Ik hoop dat de blogs die ik schrijf, jullie ongeveer kan laten weten wat ik allemaal meemaak! Xxxx

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 1093
Totaal aantal bezoekers 68720

Voorgaande reizen:

10 September 2009 - 22 Januari 2010

Curaçao

Landen bezocht: