Lang geleden!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu Lang geleden!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Veerle Hirdes - WaarBenJij.nu

Lang geleden!!

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

05 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Zo, allemaal. Pff, dat is lang geleden. Even bedenken wat ik ook allemaal wilde melden...
Ooh ja, voor de mensen die me krabbelen op hyves, het internet hier is erg sloom, hyves doet het bijna nooit. Vandaar dat ik niet of heel erg laat terug krabbel!
Diana en Thomas, gefeliciteerd met de kleine meid! Veel plezier in deze roze dagen!

Tsjaa, wat hebben we allemaal gedaan? Niet veel eigenlijk.
Teun is inmiddels (afgelopen maandag) vertrokken naar een ander studentenhuis. Voor hem dichterbij stage, nu hoeft hij niet meer anderhalf uur te reizen voordat hij op stage is. Mooi huis, hoor! Heel erg mooi. We gingen daar dinsdag kijken en ik kreeg echt het gevoel: "Wow, een echt huis."
Haha.

Vorige week woensdag zijn Rowan, Milou, René en ik naar het TMF Café geweest. Daar heb ik sjans gehad met een marine boy, Sanjay (weet niet of je dat zo schrijft...). Jammer genoeg ging hij zaterdag alweer weg, op naar Miami! Maar toch, we hadden voor vrijdag afgesproken bij Bermuda. Dus Rowan en ik naar Bermuda.
Wat een makamba, zeg. Hij was zo dronken dat hij me niet eens meer herkende. Dus ik heb me maar omgedraaid en ben samen met Rowan weer verder gegaan. Ach jaa, hij ging toch weg, ghehe.
Daar nog met een paar andere landmacht/marine boys lopen praten enzo. Kreeg van een van hen een hele boost voor mijn zelfvertrouwen, haha. Ik moest lachen, want dan was ik mooi.
Ghehe, was wel grappig om te horen!

Toen zijn we daar Anne (de andere stagiaire) tegengekomen, en hebben we haar, haar zusje en haar vlam naar huis gebracht.
Om half vijf waren we thuis fzo...

Woensdagochtend hoorden wij dat de auto van Anne was gestolen en dat de dieven al bezig waren om de auto uit elkaar te halen. De politie en die jongens hebben nog op elkaar geschoten, maar helaas hebben ze er maar 1 kunnen pakken. Ach ja, die is sowieso strafbaar.

We zijn heel erg druk bezig met alle verslagen, we hebben nog maar 4 weken stage! Krijg de 17e week mijn eindbeoordeling, heel spannend. Hoop dat het goed is! Ook hebben we de 12e een kerstmarkt op stage, daar zijn we ook heel erg druk mee bezig!
Oefenen bij de paarden voor een estafette, op de kidsplace voor spelletjes en ik ben ook nog bezig voor het versieren van kersttakken. Heel erg druk dus.

Gisteren is een andere stagiair van Aruba hierheen gekomen. Hij doet ongeveer de zelfde stage als René. Vince(nt) gaat een week stage lopen bij René en René een week bij Vince. Is heel erg gezellig, hebben we weer wat leven in de brouwerij.

Inmiddels hebben we ook gehoord dat in januari weer een verkiezing komt hiero. Nog even afwachten. Maar gelukkig is dit pas in de 3e week van januari, en dan zijn Rowan en ik bijna weg (begint de 21e en wij gaan de 22e weg).

Pff, de tijd is gevlogen. Rowan heeft al heel lief een Sinterklaas en kerstpakket gekregen van haar ouders, dus we kunnen weer verder met versieren!!

Jongens, bedankt voor jullie kaartjes. Helaas ga ik niets meer terug sturen, heb nog geen brievenbus gezien. Maar als ik iets zie waar ik ze kan posten, komen ze alsnog!

Fijne Sinterklaas nog! (is al bijna afgelopen, nu nog 6 minuten, haha).

Ayo!
Xxxxxxxxxxxx

  • 06 December 2009 - 00:06

    Mams:

    nou leuk om weer s wat te lzen. hier is alles oke. ga de boom opzetten (zondag) dus de kerst in huis halen. hoop dat basje er niet induikt hahaha.
    xxxxxxx love jou

  • 06 December 2009 - 12:33

    Lonneke:

    Leuk om weer eens wat te lezen! Nog 47 dagen en dan ben je terug... :D

    Lijkt me heel raar om kerst met warm weer te vieren en eigenlijk geen zwarte pieten te zien. (daar vieren ze geen sinterklaas toch?)

    Geniet ervan! Het is zo voorbij..... Xxxxxx

  • 08 December 2009 - 16:29

    Rianne:

    hee meisje,

    wat leuk om weer eens een update van je te lezen..
    helaas hebben we het weekend niet kunnen skypen...
    is het niet vreemd om zo druk met kerst te zijn terwijl het der snik heet is?
    het gaat misschien volgende week sneeuwen hier.. heb het op meerdere weer progamma's gezien dus wie weet een witte kerst ???(H) lijkt me leuk...
    nog 45 daagjes dus iets meer als een maand en dan zie ik mijn meisjee weer :D:D
    nou meisje good luck die laatste daagjes....
    en je doet et egt super goed!(Y)

    Liefs Rianne xxxxxxxxxxxx

  • 09 December 2009 - 19:24

    Sas:

    HEHE!

    :P

    jaaa mijn kaartje komt dr nog aan, ik heb t ook best druk :O. ik zit alleen ff te zoeken in welk verslag van de 100 het adres staat...hmm..
    maar goed ik weet nu ff niks te vertellen, ik stuur je nog wel een lange mail :D

    *mooo*

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx(K)

  • 14 December 2009 - 19:21

    Hilde:

    Heey Veer!

    dat was idd lang geleden dat we een verhaaltje van jou hadden.. maar goed zo te horen heb je het net als wij ook druk! hier is verder alles goed.. druk bezig met engels en alle competenties en pops maken! maar goed we komen er wel....

    nog maar even en dan ben je al weer hier.. Geniet van je laatste paar maanden! en als ik je voor de kerst niet meer spreek of geen verhaal maar zie!

    Hele fijne kerst daar met Row!

    xx Hilde

  • 17 December 2009 - 11:35

    Lonneke:

    Het is gewoon 31 graden daar... een beetje moeilijk te geloven als je hier naar buiten kijkt en het sneeuwt..

    geniet ervan! ik denk aan je xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curaçao

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2010

Back @ Home

13 Januari 2010

Nog 9 dagen!

25 December 2009

Even een update!

19 December 2009

Vakantiee!!!!!!!!!

05 December 2009

Lang geleden!!
Veerle

Ik ga naar Curaçao voor de opleiding SPW 4. Ik ga stage lopen op het Savaanhuis met autitische kinderen, maar ook met het syndroom van Asperger. Ook ontwikkelingsachterstanden en ADHD komen er voor! Ik heb er super veel zin in, maar het is tegelijkertijd ook heel erg spannend. Ik hoop dat de blogs die ik schrijf, jullie ongeveer kan laten weten wat ik allemaal meemaak! Xxxx

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 1166
Totaal aantal bezoekers 68628

Voorgaande reizen:

10 September 2009 - 22 Januari 2010

Curaçao

Landen bezocht: